Retourneren
Past je aankoop niet of had je er iets anders van verwacht? Dan willen wij dat graag weten. Zo kunnen wij onze artikelen nog beter aan jouw wensen aanpassen. Dus mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun je aan ons retourneren. Houd hierbij rekening met de volgende punten:
- Het retour melden van een artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Het versturen van de artikelen kan binnen 14 dagen na melding aan ons van het retour. - Versturen kan op eigen kosten met PostNL via het postkantoor. (de kosten voor retourneren via PostNL hangt af van het gewicht en formaat. Voor brievenbuspost is dit gemiddeld €4,10. Voor pakketpost is dit € 6,75. Kijk voor de recente tarieven op PostNL).
- Je kunt het artikel ook langsbrengen (op afspraak).
- Het adres voor retourzending is: Kleine Baasjes, Tuinbouwweg 40, 2742 KP Waddinxveen.
- De artikelen zijn onbeschadigd, ongewassen, compleet en ongedragen en worden met eventueel aangehecht kaartje netjes aan ons verstuurd.
- Hieronder kun je het retourformulier downloaden, vul deze in en stuur het mee met je retourzending of mail het formulier naar info@kleinebaasjes.nl.
- Als je het artikel wilt ruilen dan kun je dit op het retourformulier vermelden.
Zodra Kleine Baasjes alles volgens bovenstaande voorwaarden heeft ontvangen, zal het retour te ontvangen bedrag zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 14 dagen worden overgemaakt. Of het geruilde artikel wordt binnen 3 werkdagen (indien op voorraad) opgestuurd.
Download hier het retourformulier.
Lees hier meer over het herroepingsrecht.
Gebreken
Bij Kleine Baasjes controleren wij alle artikelen zelf voordat ze verstuurd worden. Toch kan het voorkomen dat er een artikel een gebrek bevat. Als dit het geval is kan het artikel retour gezonden worden zoals hierboven beschreven staat. Als na retourzending inderdaad blijkt dat het om een gebrek aan het artikel gaat, dan zullen ook de verzendkosten voor het retourneren vergoed worden. Graag ontvangen wij eerst een e-mail met omschrijving van het probleem voordat het artikel retour gestuurd wordt.
Klachten
Bij Kleine Baasjes doen wij er alles aan om onze klanten met veel plezier te laten winkelen. Ben je ergens niet tevreden over laat het ons dat weten. Je kunt een klacht bij ons indienen door een e-mail te sturen naar info@kleinebaasjes.nl. Je ontvangt binnen drie werkdagen een ontvangstbevesting en binnen 14 dagen een oplossing of een termijn waarbinnen je klacht wordt opgelost.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.